Weergave via Windows

Mijn technisch Engels is onvoldende om duidelijk te kunnen maken wat het probleem is.
Wellicht is er hulp in het Nederlands beschikbaar.

Ik heb acht bandjes met interviews met Audacity opgenomen in Windows (Xp, servicepack 3).
Een band levert via Audicity twee bestanden af; een .aup (waarop de tekstweergave) en een aparte map met de data.
Voor het eigen gebruik is dat voldoende; prima.

Deze bandjes heb ik te leen van een collega, die ik graag als tegenprestatie de bestanden wil sturen.
'Het branden van een CD is onmogelijk begreep ik en via de e-mail verzenden kan ik alleen het aup.bestand, maar dat blijkt bij de ontvangende uitlener een ‘leeg’ bestand te zijn…

Graag hoor ik of dit ‘splitsen’ een bekend probleem is, of het te voorkomen is door andere opnameinstellingen, of dat een alternatief programma nodig is om dit euvel te verhelpen.

For other forum members I speak and read Dutch hence my reply will be in Dutch for this Forum member.

Opnamen die op band of cassette gemaakt zijn kunnen perfect op CD gebrand worden via Audacity.

De analoge signaal opnemen met Audacity via de 3.5 mm stekker in de computer, Let op de VU meters, niet oversturen, anders treedt vervorming op. dan in WAV format opslaan (saving).
dan de WAV files ,drag and drop, en een bestand maken om op een CD te branden.

De kwaliteit van een zelfgemaakte CD is vaal beter dan de voorbespeelde van de winkel.

Groet vanuit Nieuw Zeeland

Raymond